הנעת לקוחות לפעולה – איך עושים?

טיפים לשדרוג הנעת הלקוחות לפעולה

עיצוב הכפתור – עיצוב מקצועי ויחס צבעים מדוייק והגיוני יבליטו את כפתור הקריאה לפעולה ועל ידי כך יעוררו את תשומת ליבם של הגולשים.

העיצוב מורכב משימוש ויחס נכון של הצבעים, רמת הבהירות של הכפתור,גודל וסגנון הגופן, ניגודיות של צבע הכפתור מול הרקע שמאחוריו, פינות ישרות ומעוגלות וכן הלאה.

שימוש במילים מנצחות – השימוש במילים כמו לניסיון, ללא תשלום או חינם יכולות גם כן להביא לתנועה כמובן אם זה מתאים לתדמית ולצרכים של העסק.

ישנן מילים המעוררות רגש או לחץ בקרב קהל היעד דבר המניע אותו לפעולה, לכן רצוי להשתמש במילים אלה כמו: מומלץ ביותר, יוקרתי, חשוב, המוצר אוזל מהמלאי קנו כעת ועוד.

ישנם תווים או סימנים או תווים כמו סימן קריאה, סימן שאלה ועוד ששמים את הדגש על מוצרים או שירותים שאתם מעוניינים להבליט והם גם כן עשויות להביא את קהל היעד להקליק על הקריאה לפעולה.